Що таке насильство?

  • Насилля – зовнішній, силовий вплив на людину або групу людей з метою підкорити їх волі того, хто здійснює такий вплив. Воно представляє собою узурпацію людської свободи .
  • Насилля – це складний багаторівневий соціокультурний і соціопсихологічний феномен, що призводить до особистісних порушень і негативних соціальних наслідків.
  • Насильство – фізичний або психологічний вплив однієї людини на іншу, що порушує конституційне право людини на особистісну недоторканність (у фізичному і духовному розумінні).
  • Булінг – це соціальна взаємодія, через яку одна людина (іноді декілька) зазнають нападів  іншої людини (іноді  декількох,  але,  як  правило  не  більше чотирьох)  майже щодня  впродовж  тривалого   періоду   (декількох   місяців),   що   викликає   у   жертви   стан  безпомічності  і  виключення з групи.
  • Булінг (bullying, від анг. bully — хуліган, забіяка, задирака, грубіян, насильник) визначається як утиск, дискримінація, цькування. Цей термін означає тривалий процес свідомого жорстокого ставлення (фізичного і психічного) з боку підлітків або групи підлітків до іншої дитини або інших дітей 
  • Булінг – це агресивна поведінка, яка спрямована  на приниження почуттів, висловлювання негативних емоцій і принизливих оцінок  щодо іншої людини. На даному етапі парламентарі обговорюють внесення в карний кодекс кримінальної  відповідальності за боулінг.

Кривдники – хлопці частіше застосовують фізичне насильство,

 дівчата – дражнять, поширюють чутки, ігнорують та бойкотують жертву.

Соціальна структура булінгу, як правило, має три елементи, а саме:

  • переслідувач (булі);
  • жертва;
  • спостерігач.

Переслідувач (булі):

  • вони відчувають сильну потребу панувати й підпорядковувати собі інших учнів, переслідуючи власні цілі; вони імпульсивні й легко шаленіють;
  • вони часто зухвалі та агресивні в ставленні до дорослих (передусім батьків і педагогів);
  • вони не виявляють співчуття до своїх жертв;
  • якщо це хлопчики, вони зазвичай фізично сильніші за інших.

Типові жертви булінгу також мають свої характерні риси:

  • вони полохливі, вразливі, замкнуті й сором’язливі;
  • часто тривожні, невпевнені в собі, нещасні та мають низьку самоповагу;
  • схильні до депресії й частіше за своїх ровесників думають про самогубство;
  • часто не мають жодного близького друга та часто спілкуються з дорослими, ніж із однолітками;
  • якщо це хлопчики, вони можуть бути фізично слабшими за своїх однолітків;
  • прикидаються хворими, щоб уникнути походу до закладу;
  • бояться одні йти до закладу й з нього, просять проводити їх на уроки, спізнюються;
  • поведінка і темперамент змінюються;
  • явні симптоми страху, що полягають у порушеннях сну і

апетиту, нічному крику, нервовому тіку, відлюдкуватості і скритності;

  • виявлення рваного верхнього одягу або пошкоджених речей;
  • часті прохання дати грошей, злодійство;
  • зниження якості навчання, втрата інтересу до улюблених занять;
  • постійні синці та інші травми;
  • мовчазливість, небажання йти на розмову;
  • як прояв крайнього ступеню – суїцид.

За підтримки Міністерства освіти і науки України, у рамках проєкту грантової угоди з Японським агентством міжнародного співробітництва (JICA) навчально-матеріальна база ДПТНЗ «Лебединське вище професійне училище лісового господарства» поповнилася сучасною технікою та обладнанням до неї. Відтепер здобувачі освіти мають можливість навчатися на новій техніці японських та європейських виробників (сільськогосподарський трактор Landini Landpower 180, причипна дискова борона, плуг, культиватор, сівалка).

Сьогодні ми вшановуємо пам’ять дітей України, які загинули від рук, куль, розірваних ракет і бомб ворога. Відібрані, скалічені життя наших дітей – це незгоєні довічні рани України. З метою вшанування пам’яті  невинних дітей у ДПТНЗ «Лебединське вище професійне училище лісового господарства» проведені тематична виставка «Діти, які ніколи…», виховні години «Дитинство, вбите війною», «4 червня – вшанування пам’яті […]

У межах п’ятого форуму обдарованих учнів і лідерів учнівського самоврядування закладів професійно-технічної освіти в Сумах провели хакатон «Інновації у моїй професії», який зібрав креативну, розумну та талановиту молодь, педагогів-наставників, майстрів виробничого навчання, представників влади та потенційних роботодавців. На кадровому майданчику майбутні кухарі, електрозварники, будівельники, швачки, фотографи та представники інших галузей цікаво презентували власні інноваційні проекти, […]

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ми на нашому сайті використовуємо файли cookie, якщо ви не згодні, щоб ми використовували даний тип файлів, ви повинні відповідним чином встановити налаштування вашого браузера (в такому випадку ми не гарантуємо коректної роботи сайту) або не використовувати наш веб-сайт

x